close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סמרטפון לצורכי עבודה, הזדמנות או אתגר לחרדים?

מערכת שורשכד סיוון, תשפד30/06/2024

בעולם החרדי יש כאלו שלמטרות עבודה מחזיקים ברשותם סמרטפון. כך שהמכשיר החכם מסייע להם בניהול עסק, במילוי משימות בעבודה וכן הלאה

תגיות:
חרדי משתמש בסמרטפון
צילום: freepik

צריכת המדיה והמידע של הציבור החרדי שונה משמעותית מהצריכה בעולם הכללי. בעוד שבציבור הכללי אין כמעט אדם שלא מחזיק ברשותו מכשיר סמרטפון, הרי בציבור החרדי המציאות שונה. לא מעט אנשים בוחרים להשתמש במכשיר כשר בלבד לניהול שיחות קוליות ותו לא. לעומת זאת יש את אלו שלמטרות עבודה מחזיקים ברשותם סמרטפון. כך שהמכשיר החכם מסייע להם בניהול עסק, במילוי משימות בעבודה וכן הלאה. גם כאשר מדובר על מכשיר למטרות עבודה המכשיר הינו מותאם ומסונן, ואינו מאפשר גלישה חסרת מעצורים, לתועלת המשתמש ובהתאם לרצונו להימנע מצריכת תכנים מזיקים או כאלו שמכלים את הזמן.

עסקן

חרדי משתמש בסמרטפון
צילום: freepik
– מכשיר כשר, מתקדם וחדשני
חברת עסקן מובילה את הבשורה של הטלפון המוגן למטרות עבודה. והיא מביאה עמה בשורה של הזדמנות למשתמשים שזקוקים לצורך העבודה או העסק מכשיר חכם. החברה שמה לעצמה מטרה להציע למשתמשים מכשיר חדשני, נוח ומהיר מאוד שאינו גורע מחוויית המשתמש דבר בשל הסינון. לשם כך פועלת חברת askan לצד יצרנית הטלפונים הענקית והנחשבת סמסונג, ומציעה תוכנות סינון מתקדמות ומוקפדות שאינן פוגעות במכשיר וגם לא מורידות את אחריות היצרן ממנו. כאשר אתם רוכשים מכשיר חכם מבית עסקן אתם יכולים להיות בטוחים שהמכשיר איכותי וטוב, הסינון מוקפד ומותאם לדרישות הסף של ועדות הרבנים וחווית השימוש נוחה ומהירה מאוד.

התאמה אופטימלית של מכשיר וסינון
במידה והנך נדרש לרכוש מכשיר סמרטפון לצרכי עבודה זו, הזדמנות בשבילך להצטייד במכשיר חכם וכשר שאכן יענה על הציפיות שלך ויאפשר לך להפיק את המקסימום ממנו. לניהול חכם ונכון יותר של יום העבודה, לביצוע יעיל ומהיר של הפעולות הנדרשות ולהפקת כל התועלות מהמכשיר בחיי היום יום. כדי שהמכשיר אכן יספק את הצורך חשוב מאוד לאפיין מראש את השימוש הצפוי במכשיר. יש כל כך הרבה פונקציות, אפליקציות וסוגי שימוש במכשירים, וכדי שהמכשיר והסינון יענו על הצורך שלך, עליך לרכוש מכשיר מתאים שיאפשר לך לבצע את כל הפעולות הרצויות ביעילות מקסימלית.

איך לבחור את המכשיר החכם שמתאים לצרכים האישיים?
בבואכם לרכוש מכשיר טלפון חכם עליכם לבחון אופציות שונות שמוצעות אצל המשווקים של עסקן. תוכלו להתרשם מהמכשירים ומתוכניות הסינון כפי שהם מוצגים באתר askan. גם אתם תופתעו לגלות שיש אופציות שונות ומבחר אפשרויות להתאמה מדויקת של מכשיר וסינון לפי דרישות הכשרות, כמו גם לפי אופי השימוש הנדרש לכם מהמכשיר. אז במקום להתפשר ולוותר על מהירות הגלישה, במקום להתקין סינון שמסיר את אחריות היצרן ובמקום לבחור מכשיר מיושן ולא נוח, לכו על הטוב ביותר. חברת עסקן מובילה את השוק של הסמרטפונים הכשרים ומאפשרת לכל משתמש ליהנות מכלי נוח ומתקדם שכולל את כל החידושים הקיימים בהתאמה אישית לדרישות ולציפיות של המשתמש מהמכשיר שלו.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה